Forum motocyklowe
Motocykle. Wszystko o motocyklach. Forum motocyklistów.

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Jaki motocykl na poczatek?
Autor Wiadomość
aem19

Wysłany: 10-08-2008, 21:50   Jaki motocykl na poczatek? [Cytuj]

Jestem kobietą wiek 43, wzrost 164, waga 65 kg nigdy nie jeździlam jestem początkująca właściwie dopiero raczkuję, muszę zrobic prawo jazdy na motocykl ale to już niedługo, chcę kupić motocykl, i mam w związku z tym pytanie. Czy Honda Varadero 125 jest to dobry wybór czy może rozgladnąć się za inną maszyną? Proszę o rdę doswiadczonych.

Motofanka

Wysłany: 14-08-2008, 18:03    [Cytuj]

Co do tego motoru..Może być trochę ospały przy swojej masie i dość słabej mocy...Zewnętrznie nie wygląda źle..Cieszy się bezawaryjnością silnika,skoro nigdy nie jeździłaś to powinien wystarczyć

Ghost Rider

Wysłany: 01-09-2008, 23:29    [Cytuj]

Troszke mala pojemnosc ktora szybko moze Ci sie znudzic. W gre wchodzi tylko male enduro czy tez inny typ motocykla?

mack00

Wysłany: 04-11-2008, 18:29    [Cytuj]

na wiosne będe miał do wydania około 7 kloc. w gre wchodzi tylko enduro 250 chciałbym jakiejś dobrej rady co mogę sobie zakupić za tę kwote? to będzie mój pierwszy motocykl ale nie chcę odpowiedzi typu zacznij od czegoś mniejszego
pzdr.mack.

Kaznodzieja

Wysłany: 14-11-2008, 13:08    [Cytuj]

Na początek poleciłbym Ci suzuki gs500 lub Hondę cb500. Są to motocykle w miarę lekkie i łatwe do opanowania co nie oznacza że nie są zrywne. Idealne do nauki, sam zaczynałem od gs-a.

mack00

Wysłany: 14-11-2008, 20:39    [Cytuj]

dzięki wielkie za podpowiedż rozmawiałem jeszcze na ten temat z moim kolegą który ma troche większe pojęcie niż ja o motocyklach i namawia mnie na YAMAHE TTR 600 w sumie to mam jeszcze troche czasu i jeszcze popytam i mam nadzieję że wybiorę dla siebie odpowiedni sprzęt
pzdr Maciek Gdynia

Tweety

Wysłany: 21-12-2008, 21:57    [Cytuj]